Saturday, June 11, 2016

Within

Η πιο ασφαλής μέθοδος για να κοιμάσαι ήσυχος είναι να μη γνωρίζεις.
Γιατί,  θέλει ωριμότητα ισχυρή για να αξιολογείς σωστά όσα μαθαίνεις, όσα σού λένε, ή όσα από δική σου αδιακρισία ή από καθαρή τυχαιότητα υποπίπτουν στην αντίληψή σου.
Όπως θέλει και πειθαρχία για να μην προσπαθείς να ορίζεις τις καταστάσεις όταν δε σού το αναθέτουν.

Μέσα από το φρούριο αναλύω συμπεριφορές και σχέσεις των άλλων, για αυστηρά προσωπικά μου συμπεράσματα, βέβαια, και  κατα΄λήγω πάντοτε στην προσωπική ευθύνη του καθενός για τη ζωή του. Όσο θύμα κι αν δηλώνεις, κατά βάθος θύμα είσαι γιατί σε βολεύει να είσαι. Γιατί φοβάσαι να επαναστατήσεις ή να μείνεις μόνος ή να δεις καθαρά, ανάλογα με τη περίπτωση. Η βάση των προβλημάτων σου όμως ξεκινά από τη δική σου δειλία, και δεν πάει να είσαι ο πιο μορφωμένος και εύστροφος άνθρωπος στον κόσμο, όλους τους βολεύει μια παγίδα για να μην προχωρήσουν στη ζωή τους. 

Change of subject. Έχω μάθει να βλέπω το κάθε ζόρι σαν μια νέα ευκαιρία. Ευτυχώς, ίσως ανταποδοτικά, θεωρώ ότι η θετική μου αυτή βλέψη ανταμείβεται με μικρό βαθμό δυσκολίας στην εκάστοτε δοκιμασία. Δηλαδή, οκ, μπορεί να μην ήταν η ζωή μου στρωμένη με ροδοπέταλα, αλλά έστρωσα εγώ κάποια στην πορεία και μού αρκεί αυτό.
Γενικώς, είναι καλά εδώ στον κόσμο μου. Ναι, ναι, ξέρω... Ο κόσμος δεν είναι μόνο ό,τι βλέπω και μού λένε, μα ευτυχώς, δεν έχω καλπάζουσα φαντασία. Και με έσωσε από πολλά αυτό, ως τώρα.

Υ.Γ. Getting ready for the big exit.... Excited.
 

No comments: