Saturday, June 1, 2013

One of these mornings...

Μια μέρα θα ταξιδέψω σε ολόκληρο τον κόσμο. Θα κουβαλάω μαζί μου ρούχα παντός καιρού, σανδάλια, κάλτσες, ομπρέλες, μάσκα θαλάσσης, και θα τριγυρνάω όπου μ αρέσει. Δε θα χρωστάω πουθενά, θα έχω κλείσει όλους τους λογαριασμούς μου με τους ανθρώπους, και με όσους δεν τους έχω κλείσει, θα τους πάρω μαζί μου. Θα κοιτάζουμε τα τοπία χωρίς να νοιαζόμαστε να τα βγάλουμε φωτογραφία, θα γεύομαι τη μαγεία κάθε σούρουπου σε κάθε γωνιά της στρογγυλής γης, θα ανεβοκατεβαίνω ανηφόρες, κατηφόρες και σκαλιά όπου βρω, και θα θυμάμαι μόνο όσα θέλω να θυμάμαι.
Και μετά θα γυρίσω, θα καθαρίσω το σπίτι μου σαν να μπαίνω πρώτη φορά, και θα επιστρέψω από εκεί που ξεκίνησα, θα ξαναγοράσω λουλούδια και θα πάρω πίσω το μονομάχο μου, και θα καθίσω μετά να γράψω για τα ταξίδια που ποτέ δεν έγιναν, για τους λογαριασμούς που αν δεν τους κλείσεις, θα συνεχίσουν να έρχονται ειδοποιητήρια, για την ομορφιά μερικών δεσμεύσεων και την ασχήμια κάποιων άλλων, και για την ελευθερία που νιώθεις είτε είσαι εδώ, είτε μακριά, και για τα λόγια όσων ήθελαν αλλά δε μπόρεσαν και για εκείνους που ήθελαν να σε βοηθήσουν όταν εσύ δεν έβλεπες και για τις σκέψεις που δεν έπρεπε να γίνουν και για τη ματαιότητα των φόβων σου και για τη γλυκιά χαρά της ανταμοιβής. Και μετά θα ζωγραφίσω τις φωτογραφίες που δεν τράβηξα και θα γράψω ένα παραμύθι για τα παιδιά που δεν ταξίδεψαν και μετά θα κοιμηθώ χωρίς ξυπνητήρι.


It could also happen to you.- το μότο της εβδομάδας








No comments: