Thursday, November 20, 2008

Τρίφωνο


"Μακάρι να 'ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό
να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό
στα μαξιλάρια και στο χαλί
να ξεχαστώ, να μου λες πολύ
κι ας κάνει ο φοβος κι άλλη τρύπα στο νερό

Να μ' αγαπάς με τα λάθη μου όλα στη σειρά,
στο σινεμά στο κορμί μου κόλλα τρυφερά,
δεν είναι ο κόσμος ιδανικός
για το ταξίδι είναι δανεικός,
για να'χει όνειρα να κάνει ο ενικός...

Να μου μιλάς μεσημέρι βράδυ και πρωί, να με φιλάς
στα ξαφνικά, στο μικρό blackout της ΔΕΗ, ως το πρωί.
και μέχρι ναρθει ξανά το φως
αυτός ο λόγος ο πιο κρυφός
να μην ανοίγουμε μια πόρτα στη ζωή.

Να μ'αγαπάς, σ'εψαχνα παντού
κι ενώ ενοχές κι ανοχές μου δίναν ραντεβού
Απ τ ακριβά μου στα πιο φτηνά
και από τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού

Να μου μιλάς σιγανά στο αυτί
γιατί σ ακούνε τη νύχτα αυτή
παλιά μου όνειρα που
χρόνια είχαν κρυφτεί..."

Ένα ωραίο τραγουδάκι για απόψε....
http://www.youtube.com/watch?v=O4OAormvM8c

No comments: