Friday, May 4, 2012

http://www.youtube.com/watch?v=DV0WGo_iSh0

Release me from your spell....

Heaven is inside you,
heaven when I ride you,
heaven, do you want me,
is heaven just in my mind?


Σε ένα στίχο αφιερώνομαι απόψε, που πάντοτε πίστευα ότι αναρωτιόταν is hell just in my mind?...



Βράδυ καλοκαιριού, σε χαρτιά αλληλογραφίας που ποτέ δε θα γράψω σε αυτό το δωμάτιο, ίσως γιατί δε με εμπνέει, ίσως γιατί είναι πολύ καλοκαίρι για να κλείσω το μέσα μου σε ένα μόνο δωμάτιο, ίσως γιατί μου λείπει η ιδιωτικότητα ή το μοίρασμα της ιδιωτικότητας. Θέλω αιώρες και ανάλαφρα ρούχα, και μετά τακούνια και παντελόνες ανάλαφρες, και μουσικές που θα έχω επιλέξει, και μια αίσθηση απαλότητας και ερωτισμού, όταν σε φυσάει το αεράκι. Τις προάλλες σε συνάντησα μέσα σε μια αμηχανία που είχα ξεχάσει, ξέρω πως πια προτιμώ την ηρεμία αλλά η ένταση εκείνη με έκανε πάντα να νιώθω λίγο πιο κοντά στο "ζωντανός", κι απ' την άλλη γυρίζω με πλάτη στον τοίχο όλα όσα θέλω να αποφύγω, κι ας μην καταλαβαίνεις εσύ το γιατί. Είναι που η πολυπλοκότητα σε κάνει λίγο πιο kinky, και θέλεις να νιώθεις στιγμιαία έτσι όταν στην καθημερινότητά σου το παίζεις ένας ταπεινός φιλεύσπλαχνος άνθρωπος. Δε λυπάμαι εύκολα τους ανθρώπους.

Μου λείπεις κι ας είσαι δίπλα. Και μου λείπει και ο εαυτός μου, ο χρόνος που θέλω να έχω, και όταν τον έχω τον ξοδεύω σε οτιδήποτε δεν απαιτεί οργάνωση και συγκέντρωση. Άρνηση.

Το καλύτερό μου, να γυρίζω το τιμόνι και να ακούω Τάνια, σαν να μαθαίνω εξαρχής τον εαυτό μου, σαν να γυρίζω με άλλο τρόπο στους δρόμους που κάποτε αλώνιζα σαν παιδί. Μπορεί να μην το ξέρεις, αλλά σ' έχω διαλέξει, δεν είναι τυχαίο που βρίσκομαι εδώ, και δεν είναι τυχαίο οτιδήποτε συμβαίνει στο εξής. 


No comments: